Onze experts plannen het preventieve onderhoud voor uw werkende uitrusting en bieden hulp bij een defect.
Geplande bezoeken en gecontroleerde bedrijfskosten.
Blijf gericht op uw kernactiviteiten door ons uw faciliteit te laten onderhouden.
Onze servicecontracten zijn op maat van de klant en houden rekening met afzonderlijke bedrijfsbeperkingen, bedrijfsprocessen en het unieke kritieke niveau verbonden met specifieke toepassingen. Wat het probleem ook is, ons intern escalatieproces geeft ons toegang tot verschillende niveaus van deskundigheid om zo snel mogelijk te reageren. Onze serviceteams zijn getraind en uitgerust met gecertificeerde uitrusting om een uiterst hoog niveau van deskundigheid te bieden.
De ideale formule voor preventief onderhoud: inspectiebezoeken en toegang tot de Socomec HotLine, responstijden binnen 24 uur.
Preventie en verhelpen: dit pakket omvat het inspectiebezoek, responskosten bij defecten en de kosten van reserveonderdelen.
Het GOLD plan, met inbegrip van OEM-onderdelen. Voor de meest kritieke toepassingen heeft het PLATINUM+ plan een responstijd korter dan 6 uur.
Specifiek onderhoud van modulaire UPS
Hebt u gekozen voor een modulair UPS-systeem om uw kritieke toepassingen te beveiligen?
Wilt u graag uw investering optimaliseren gedurende de hele levenscyclus van de apparatuur?
Geniet van onze aangepaste fabrikantservices.
Het EVO PACK van Socomec biedt een uniek servicecontract aan, ontworpen om het maximum uit de modulaire architectuur van uw UPS-systeem te halen: 5 jaar service (alle opties inbegrepen), regelmatige upgrades met een volledige vervanging van modules, continue bewaking van het systeem op basis van uw gebruiksomstandigheden, verhelping van kritieke toestanden wegens veroudering.